wtorek, 20 października 2015

Samo jakoś idzie?


WSZYSTKIE TE PRZEDZIWNE KREATURY MAJĄ SWOJĄ NAZWĘ - "ZEPSS'Y", nie pytajcie dlaczego, bo jeszcze sam nie wiem.


Niestety w tym tygodniu nie miałem za dużo czasu, toteż i na prace nad kolejnymi dziełami ofc. Dziś napiszę wam jak u mnie wygląda to słynne natchnienie, bo każdy artysta ponoć tego doznaje. I mogę siebie nazywać artystą, bo to mój blog. Zazwyczaj kiedy odpalam swój ukochany "ArtRage" i nanoszę to co mam w głowie na ekran, nie myślę o tym co właściwie z tego wszystkiego wyjdzie. Czasem po prostu czuje, że muszę coś narysować i samo jakoś idzie.

Taki mały dowodzik wyżej co byście mi uwierzyli, że takie abstrakcje przychodzą same.

Można by powiedzieć, że w głowie mam taką małą planetę z wieloma różnymi mieszkańcami i to co tutaj widzicie to taki mały spis ludności pod postacią ich portretów. Mi się ten pomysł podoba i może kiedyś nawet go rozbuduje (a wymyśliłem go przed chwilą na poczekaniu, czyli tak jak wychodzi mi najlepiej)! Nieraz zanim zacznę, jakieś małe szkice same mi się w głowie rysują, a innym razem odpalam program i zaczynam bez żadnej chwili na zastanowienie, bo jak wspomniałem samo jakoś idzie. Ten drugi przypadek działa na takiej samej zasadzie jak wtedy, gdy mamy na coś ogromną ochotę. Masz ochotę na tabliczkę czekolady? Ubierasz się, lecisz do sklepu i w drodze powrotnej zdążysz całą opędzlować. A jak jest z wami?
Niżej zobaczycie moją starą pracę i to co udało mi się zrobić przez ostatni tydzień (wiem, niewiele). Kiedyś na każdej się podpisywałem, ale po czasie stwierdziłem, że to dość kiczowate.

Wszystkich chętnych zapraszam do współpracy i odwiedzania portali, które znajdziecie w pasku wyżej, enjoy!

14 komentarzy:

  1. Nic tylko podziwiać, bo ja niestety nawet prostej linii od linijki narysować nie umiem ;)
    Pozdrawiam! :)
    www.jedenmoment-jednachwila.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! Świetne, ewidentnie masz talent. Będę wpadać tu częściej :)
    wpadnij do mnie noweterenymigreny.blogspot.com :)
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za miłe słowa! Zapraszam w takim razie do obserwacji :)

      Usuń
  3. Och, nawet nie wiesz jak ja Ci zazdroszczę! Ja jedyne co umiem narysować to kulę, która robi za głowę ludzika i proste kreski, które udają odnóża. :D W fajnym stylu piszesz, czyta się łatwo także jak najbardziej wszystko na plus. :)
    Informuj mnie o nowych postach, oczywiście obserwuję. Zapraszam także do mnie. Rysować nie umiem, ale staram się coś pisać. :)
    magical-history.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkie dzięki! Postaram się regularnie dawać jakiś odzew :)

      Usuń
  4. swietne to jest! rewelacja ♥

    Nowy post! Cover piosenki Adele!
    http://alexwberry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoja grafika jest naprawdę bardzo dobra. Byle by tak dalej i lepiej! ;)
    bgrenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Te Twoje abstrakcje są genialne! Bardzo mi się podobają. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Patrzac na to, ze ja nic nie umiem stworzyc to naprawde Cię podziwiam! :)/K

    Dwie Perspektywy Blog

    OdpowiedzUsuń
  8. z tą tabliczką czekolady mam tak samo! ;)

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeśli zainteresowały Cię pozostałe dwa rozdzialy to zapraszam na najnowszy! :)
    magical-history.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Serdecznie zapraszam na cieplutki i świeżutki jak bułeczki rozdział 4ty, który przed chwilą wypłynął spod mojego ''pióra''! :)
    magical-history.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Wooow sama bym chciała tak umieć! Podoba mi się najbardziej to 1, ale wszystkie są supi x3
    http://gabstylee.blogspot.com/

    Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń